Csere, visszatérítés
Termék visszaküldése, csere, pénzvisszatérítés, garancia
A pénzvisszafizetést és cserét nagyon rugalmasan kezeljük, mert azt szeretnénk, hogy elégedett legyél, szeress minket és máskor is nálunk vásárolj!
Könnyen előfordulhat, hogy nem jó a megrendelt termék mérete. Vagy egyszerűen a kép alapján másra számítottál és élőben nem tetszik neked a termék.
Elállás joga
Ha bármilyen okból mégsem kéred a terméket - nem tetszik a színe, anyaga, másra számítottál, nem jó a méret stb.-, akkor visszaküldheted nekünk.
A Webáruházunkból történő rendelés esetén jogszabály szerint 14 napos elállási jog illet meg téged.
Visszaküldés esetén kérheted a vételár visszatérítését vagy a termék cseréjét.
Milyen állapotban küldhető vissza a termék?
FONTOS! Fehérnemű, fürdőruha esetében higiéniai okokból csak rendeltetésszerűen használatba nem vett, sérülésmentes, eredeti csomagolású terméket tudunk visszavenni, cserélni. Szóval olyan állapotban küldd vissza a terméket, amilyen állapotban megkaptad.
A termék visszapostázása
A termékeket ajánlott levélként, légpárnás borítékban (postán, papírboltban kapható) postázd vissza. A visszaküldés díja a Te költséged. A postaköltség tapasztalataink szerint 900-1.100 Ft lesz a küldemény súlyától függően.
Az általunk küldött termékek szinte kivétel nélkül feladhatók ajánlott levélként a postán, még akkor is ha dobozban vannak. 2017. január elsejétől csak akkor tudod ajánlott levélként és kedvező áron vissza küldeni a csomagot, ha ún. postán maradóként adod fel. Ezért mostantól így fogadjuk a visszaküldéseket, hogy spóroljunk neked. Ez semmi extra, csak azt a címet kell ráírni a borítékra, amit lentebb találsz és kitölteni az ajánlott szelvényt! Ez a visszaküldés legolcsóbb módja.
!!! Különösen fontos: miután feladtad a csomagot, írd meg nekünk, hogy mi az ajánlott küldemény azonosító száma, amit a posta nyomtat rá a zöld ajánló szelvényedre. Ez úgy kezdődik, hogy RL... és utána 14 db számjegy következik.
Utánvéttel, portósan küldött terméket nem veszünk át.
A termékeket erre a címre postázd vissza mint postán maradó ajánlott levél:
Pap Ágnes-Postán maradó (112-es posta)
Budapest, Fehérvári út 9-11.
1114
A visszaküldési szándék jelzése ügyfélszolgálatunknak
Kérlek, hogy a gyors és gördülékeny ügyintézés érdekében töltsd ki a visszaküldési adatlapunkat. Mivel a jogszabály szerint nem kötelezhetünk a fenti az adatlap kitöltésére, ezért egy szabadformátumú levélben is élhetsz az elállási jogoddal és jelezheted a csere vagy visszatérítési igényedet a hello@cicifix.hu e-mail címen.
Ebben az esetben, kérlek, a leveled tartalmazzon miden olyan információt, amire rákérdeztünk az adatlapban.
A saját érdekedben javasoljuk, hogy inkább az adatlapot töltsd ki visszaküldéskor, mert akkor gyorsabb lesz számodra az ügyintézés.
Hogy működik a csere?
Ha a cserét választottad, akkor a Webáruházunkban tedd a cserébe megvásárolni kívánt "Csere" terméket a kosaradba, és a fizetési módnál válaszd a "Csere" opciót. A "Megjegyzés" rovatba írd be a visszaküldött termék nevét, színét, méretét és az eredeti rendelési számát. A "Megjegyzés" rovatot megrendelési folyamat 3. lépésnél, az "Adatok ellenőrzése" résznél találod.
Miután megérkezik a hozzánk a visszaküldött termék, levonjuk annak értékét a "Csere" rendelésedből és már csak a különbözetet és a felmerül arányos szállítási kötséget kell kifizetned vagy visszautaljuk a megadott bankszámlaszámodra. Ez attól függ, hogy a csere termék olcsóbb, vagy drágább, mint az eredeti volt, illetve hogy merül-e fel plusz költség a szállítás miatt.
A csere termék szállítási költsége: csere esetén tuljadonképpen vásárlástól való elállás és egy új vásárlás történik.
Ha minden terméket visszaküldesz, ami az eredeti rendelésedben volt, akkor az általad megfizetett teljes szállítási költség visszajár neked. Ilyenkor az általad korábban megfizetett teljes megrendelési díj (termékek+szállítási költség) beszámításra kerül az új (csere) rendelésedbe.
Ha csak a megrendelésed egy részét küldöd vissza, akkor a visszaküldött termékekre arányosan eső szállítási költség jár vissza neked. Így ennyi kerül beszámításra az új (csere) rendelésedbe. Az egyszerűség kedvéért mi darabra arányosítjuk a visszatérítésre/cserébe beszámításra kerülő korábbi szállítási költséget. Pl. ha 2 db termék szállítási költsége 2.000 Ft és 1 db-ot visszaküldesz, akkor 2.000 Ft/2*1=1.000 Ft jár vissza neked aszállítási költségből. Ha 4 db termék szállítási költsége 2.000 Ft, és 3 db-ot visszaküldesz, akkor 2.000 Ft/4*3=1.500 Ft jár vissza neked a szállítási költségből.
Tényleg ilyen egyszerű?
Igen, ilyen egyszerű!
Ha bármilyen kérdésed merülne fel a folyamattal kapcsolatban, kérlek, vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkkal a hello@cicifix.hu e-mail címen.
Felhívjuk a figyelmedet hogy a fentiekben egy, az ügymentet segítő, egyszerűsített összefoglalót olvashattál. A részletes szabályokat és a jogszabályi rendelkezéseket az 'ÁSZF, Fizetés, Szállítás' menüpont tartalmazza.